Nabízím doučování fyziky

Výpis inzerátů

Výpočet Příkladů s Kompletním Řešením

4.7. 2020, fyzika, matematika, statistika, , , Domažlice, Klatovy, Plzeň-jih, Plzeň-město, Plzeň-sever, Rokycany, Tachov,

Nabízím kvalitní a profesionální výpočet příkladů z matematiky, fyziky, statistiky a finanční matematiky. Vypočtené příklady Vám mohou posloužit při přípravě na zkoušky, maturity i přijímačky. Neváhejte a pošlete mi své příklady, rád Vám s nimi pomůžu.

Zkušený lektor naučí matematiku, ekonomii a fyziku na Praze 3 nebo přes skype

4.7. 2020, ekonomie, fyzika, matematika, , , , Celá Praha, Praha 1, Praha 2, Praha 3, Praha 4, Praha 5, Praha 6,

Doučuji převážně na Praze 3 v kanceláři nebo přes skype. Absolvent MFF UK (matematika a fyzika), VŠE a RIT doučí matematiku, ekonomii (makro, mikro, finanční analýzy) a fyziku pro všechny úrovně vzdělání na písemky, zkoušky, maturity,státnice i na reparáty. ...

Cena: od 300 Kč/hod SŠ a od 350 Kč/hod VŠ

Profesionální Výpočet Příkladů

3.7. 2020, fyzika, matematika, statistika, , , Celá ČR, Celá Praha, Beroun, Kladno, Příbram, Rakovník,

Nabízím výpočet příkladů z matematiky SŠ+VŠ, statistiky SŠ+VŠ a fyziky SŠ+VŠ. Vypočtené příklady posílám i s kompletním výpočtem a seznamem použitých vzorců, abyste celému postupu dobře rozuměli. V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat.

Matematika a Fyzika - Výpočet Příkladů

3.7. 2020, fyzika, matematika, statistika, , , Děčín, Chomutov, Litoměřice, Louny, Most, Teplice, Ústí nad Labem,

Počítám příklady z matematiky a fyziky pro žáky a studenty z celé České republiky. Výpočet každého příkladu obsahuje zadání, řešení, popis postupu, použité vzorce a výsledek. Zaručuji profesionalitu a Vaši spokojenost.

RC modely - prázdninový kurz

3.7. 2020, elektrotechnika, fyzika, , , , Celá Praha,

Seznámení s technikou letu a ovládáním, létání s různými letadly, vrtulníky, drony v bezpečném režimu učitel- žák

Cena: Dohodou

Dostaň se na medicínu či veterinu, plus maturia bez obav ,-)

3.7. 2020, angličtina, biologie, fyzika, chemie, němčina, , , , Celá ČR,

Opravdu zkušený medik (5. ročník studia) Tě rád připraví k přijímačkám na všechny LF a VFU. Přes 11 let praxe v oboru. Hejbněme skeletonem (kostrou), ať užmůžeš objednávat fonenďák ,-) Cena 500 CZK/hodinu odpovídá zkušenosti a úspěšnosti uchazečů. Těším se na slyšenou.

Počítání Příkladů z Matematiky a Statistiky

2.7. 2020, fyzika, matematika, statistika, , , Celá ČR, Kroměříž, Přerov, Uherské Hradiště, Vsetín, Zlín,

Poskytuji výpočet příkladů z matematiky a statistiky, spolu s kompletním a srozumitelným postupem řešení každého příkladu. Vypočtené příklady Vám poslouží jako příprava na maturitu, písemku, přijímačky, test, zápočet či zkoušku. Nechte si pomoci od profesionála.

Zkušený lektor naučí matematiku, ekonomii a fyziku na Praze 3 nebo přes skype

2.7. 2020, ekonomie, fyzika, matematika, , , , Celá Praha, Praha 10, Praha 7, Praha 8, Praha 9, Praha-východ, Praha-západ,

Cena: od 300 Kč/hod SŠ a od 350 Kč/hod VŠ

Matematika, fyzika, chemie

2.7. 2020, fyzika, chemie, matematika, , , , Celá ČR, Brno-město, Brno-venkov,

Mám za sebou studium dvou univerzit s obory chemie, matematiky a fyziky a několikaleté zkušenosti s učením a doučováním v neformálním prostředí. Nabízím placené doučování,s názorným a jednoduchým vysvětlením učiva.

Cena: Neuvedena

Výpočet příkladů z matematiky a fyziky

2.7. 2020, fyzika, matematika, statistika, , , Celá Praha, Praha 1, Praha 2, Praha 3, Praha 4, Praha 5, Praha 6,

Absolvent MatFyzu nabízí vypočítání příkladů z matematiky a fyziky pro střední a vysoké školy.

< předchozí  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  další >